Mitt nya hem.

Igår kom jag till mitt nya hem i Halmstad. Resan gick bra förutom att jag var lite åksjuk när vi kom fram. Jag har redan träffat min mormor, morfar, moster, morbror, farmor, farfar och faster.
Jag har även hittat min vattenskål och min säng som är full av leksaker. Det tycker jag om!
Jag trivs väldigt bra här och känner mig lugn och trygg.
Första natten gick bra och jag behövde bara kissa två gånger och då pep jag till innan så vi hann ut på gräset. Annars var det en lugn natt och jag sov mycket. Det var skönt..

Jag skriver snart igen!
- Hugo



Kommentarer
Postat av: Faster Linnea

Du är sååå söt!!

2008-08-24 @ 13:19:13
Postat av: Faster Elisabeth

Oh jag ar en otroligt stolt faster och hjalp vad jag ser fram emot att traffa dig Hugo!! :)Se till att busa runt ordentligt med Fredrik och Caroline sa de inte far manga lugna stunder i huset any more :)

2008-08-26 @ 02:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0