Busted. . .

Hej allihopa!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Jag har vuxit ganska mycket har jag fått höra. Jag är redan tolv veckor på lördag och då är det dags för ny försäkring, avmaskning och vaccination. Nu blir jag en stor pojke!
Kanske är det så att jag inte har haft tid att skriva här så mycket.. Jag har haft fullt upp med att busa på ängen och ligga i soffan/sängen...... och där ska jag ju egentligen inte vara..! tss..
Jag har även blivit en stjärna på YouTube tack vare min söta faster Linnea som har gjort en hel film om bara mig!
Ni som vill se en snygging som mig kan gå in på www.youtube.com och söka på Prins Hugo så ser ni nog vilken film ni ska trycka på.
Jag fick även reda på att min syster har blivit såld till ett par i Getinge, bara cirka en mil från mig. Hoppas vi kan ses någon gång snart!

Nu ska jag äta kvällsmat och sen är det dags att sova, men på natten får jag sova i min egen säng på golvet!
- Hugo



 

Kommentarer
Postat av: Marianne Toresson Persson

Vad jag saknar dig lilla hjärtat.

Din före detta extramatte. Jag är lycklig att du fått ett så underbart hem och är så älskad

2008-10-01 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0