Min första helg.

Hej hopp!
I går var jag i mormor och morfars stuga och fick träffa mina mopskusiner, Nico och Charlie för första gången. Det tog på mina krafter och jag var tvungen att vila i min mammas knä.

I dag har min moster och mina kusiner passat mig när min mamma och pappa jobbade en kort stund. Det var jätteskoj och vi busade jättemycket!

I kväll är jag mest trött och ligger i min säng och gnager på mitt tuggben och min fina leksak som jag fick av pappa idag.
Nu ska jag få ett nytt hundfoder som är väldigt nyttigt och näringrikt, då jag inte riktigt har varit sugen på den andra maten. Sen är det kissdags och sen nana kudden. .

Godnatt!
- Hugo





Kommentarer
Postat av: faster Elisabeth

Du ar minsann busy busy busy lilla vannen! Later hur mysigt som helst att lata sig i sangen med gnagben. Ikvall ska jag lata mig pa biografen med glass o godis. Synd att sma killar som du inte far ga in pa biograferna.. annars hade jag tagit med dig nagon gang. Kanske utomhus bio? Jag ska fila pa det!! Tjillevippen!

2008-08-29 @ 04:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0