Jag bara växer och växer. .

Hej alla!
För en vecka sedan fick jag min tremånadersspruta mot lite allt möjligt. Veterinären tyckte att jag var jättefin och alldeles perfekt i min storlek. Jag vägde då 15 kilo och har gått upp lite mer än ett kilo i veckan. Men jag var ändå inte överviktig =)
Jag var jätteduktig när jag fick min spruta och sa inte ett ljud!

Nu väntar vi på att få komma in på en valpkurs, men det verkar finnas många valpar just nu. Tills vidare får jag klara mig med övningar inomhus och ute på ängen. Och det går faktiskt riktigt bra! Jag är en lättlärd och klok pojke!

Imorgon är hela familjen ledig och då ska vi upp på ängen och springa!
God natt
-Hugo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0